czwartek, 21 lutego 2013

Monogramy....



                            

Jakiś czas temu...oj już dawno, dawno temu..coś koło września.... Ania  trafiła u mnie "okrągły" komentarz...nie pamiętam chyba, 7777 albo 8888.
Dostała ode mnie skromny podarunek
                     Malutką tablicę na zapiski i woreczek ze swoim imieniem
      Jakież było moje zdziwienie ,gdy któregoś dnia Ania postanowiła i mi coś podarować!!!!
                                                    COŚ??????
   Popatrzcie same jakie cuda!!!!!!
Ania jest mistrzynią małych haftów i monogramów:))))
 Prezent będzie albo oprawiony w dwóch małych ramkach....te ,co przytaszczyłam ostatnio do domu są piękne,ale....znów za małe:((((
....albo jak nie znajdę żadnych to wykorzystam je na poduszki:))).... Będą wykorzystane w sypialni:))Aniu-są akuratne:)
      No i na koniec postanowiłam poprosić o malutki głosik na moja pierdołkę Burego....bo nie mam sumienia mu powiedzieć,że nawet jednego głosika nie ma..hihihi
->TUTAJ
 EDIT-dziękuję za głosy -Bury strzelił już do góry:)))...ale jakby ktoś mógł to poproszę z jeden na Kicie...,która jest na szarym końcu z zerkiem:)))
Dzisiaj ...jak pogoda dopisze odwiedzę moja ukochaną Ikeę:))))

78 komentarzy:

  1. Niespodzianki są bardzo miłe i cieszą jeszcze bardziej...
    Miłego dnia Qrko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prezenciki:) masz racje mistrzyni w hafcikach, sa cudne:)
    Pozdrawiam niebiesko:)
    Ps. Glosik na Burego oddany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne hafciki !!! Takie delikatne, jakby ktoś tylko nićmi musnął tkaninę :)
    Kiciek Bury - rozkoszny :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bury ma już mój głosik, a hafty naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Monogramy są cudowne ....Ja uwielbiam niespodzianki...Pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymiana. Głaskanko dla Burego :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cosik kłamiesz:P jak ja zagladąłam to Buras mial już 8 głosów, włącznie z moim:)Miłego dnia u nas tez już słoneczko pięknie świeci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rano był na końcu z zerkiem na koncie:)))))dziękuje za głos:))

      Usuń
  8. Poszło. Głos na burego oddany. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny prezent! Uwielbiam takie hafty :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna tabliczka:) Nie dziwię się, że dostałaś również prezencik:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko dostałaś :) Głosik oddany :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos oddany! I przeproś Buraska za wszystkie blogowe ciotki, że tak się ociągały do ostatniej chwili... a on biedaczek w stresie czeka na wynik... Sorki, Burasku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Głosik poszedł :)
    Uroczy haft, marzy mi się podobny.
    Ściskam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te monogramy, a może po prostu zaczekaj na ramki? Zazdroszczę tego wypadu do ,,I". Oczywiście pochwalisz się swoimi nowymi nabytkami? Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  15. zatem wyszła niespodzianko wzmianka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie się przymierzam do monogramów, ale takie piękne to one nie będą:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku niesamowity ten prezent! :))) jestem pod wrażeniem jak misternie to wszystko jest wykonane:) cudo!
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale miałaś miłą niespodziankę! Takie nieoczekiwane prezenty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hafty prześliczne! A Bury ma już mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne monogramy a ten kiciuś cudny

    OdpowiedzUsuń
  21. A jak można zagłosować na Burego?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zagłosowane :) A hafciki przeurocze :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj
    wspaniała niespodzianka.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne podarunki:) a wypadu do Ikei zazdroszczę, ja czekam do Wiosny;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezwykłe to monogramy!
    Kot uwikłany w kłębek zresztą też - taki z Qrzej bajki ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bury dostał i głos ode mnie :))))))))))))))))) stawia flaszkę :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne hafty, przepiękne...
    Zdolne ręce oj zdolne...

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie sliczne te monogramy cudeńka :)))
    Bury 25 głos ma ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja byłam w Ikei chciałam miseczki i u mnie nie było ;(

      Usuń
  29. Monogramy piekne, a Bury nasłodszy. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  30. Obydwa prezety urocze.I tablica i hafciki do pozazdroszczenia.
    Zamotany kociak przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne litery! Do sypialni jak znalazł :))
    Jak to Bury nie ma głosu?! Trzeba to nadrobić - lecę :)

    Ja w nast.sob. jadę do ikei - dla mnie to cała wyprawa, bo u mnie w mieście nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja przyjaciólka jezdzi 120km do lekarza...i ja się czasami z nimi zabieram:)))...u mnie toze niet ikieji:))

      Usuń
  32. Piękne prezenciki! Twoja tablica jest po prostu genialna! Zdjęcia kotów - boskie! Zagłosowałam na Kicię :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. prezenty wspaniale obustronnie...tablica jestem oczarowana a hafty piekne!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. ...głos poleciał, a prezenty piękne...

    OdpowiedzUsuń
  35. Wysłałyście sobie same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Qrka, cedulka i pytlíček pro Annu jsou nádherné .....a ty monogramy co jsi dostala od Anny jsou taky moc hezké ..... Marki

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne monogramy Qureczko ...
    już się robi ...

    OdpowiedzUsuń
  38. W ogołe sięnie dziwię, że Ania postanowiła Cię tak pieknie obdarować skoro Ty sprawiłas jej tak piekna tabliczkę i woreczek! jestem zachwycona!!!
    jak ja Ci zazdroszczę Ikei...
    na Kicięzaraz zagłosuję, a niech ma głosik ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Głos oddany! No i już nie taki ostatni! Gratuluję! ;o))

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie, że zamieściłaś zdjęcie tablicy i woreczka, bo być może podkradnę;) Choć właśnie dziś przygotowałam tabliczkę do sesji zdjęciowej;)
    A monogramy moje ulubione;))
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, wrzuciłam na bloga Twoje zdjęcie, mogę? Jakby co, to proszę, napisz, usunę.

      Usuń
  41. ja właśnie z ikea wróciłam :) ależ fajnie było tam pobuszować :) i wiesz co Qrko, mam żeliwny garnek! :)
    monogramy przepiękne :) na pewno Ty już coś z nimi zrobisz ;)
    uściski wysyłam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Monogramy przepiękne!!!
    Ania faktycznie jest mistrzynią :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak to Bury bezgłośny? E, nieeeee. Przecież sama mu ciut głosu dałam, więc wcale taki cichy, czy ostatni znowu nie jest. ;))) A prezenty bardzo akuratne Qrko Miła dostałaś. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny haft,mam słabość do monogramów,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne monogramy i tabliczka i woreczek ,wszystko cud miód:))Zdjęcie Burego kapitalne:))

    OdpowiedzUsuń
  46. Tabliczka śliczna to i hafcik przepięknej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  47. a Ja już zagłosowałam na jednego kotka i więcej nie moge:/

    OdpowiedzUsuń
  48. Beatko,hafcik dostałas przecudny;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ania ma talent, to jest piękne, sama bym coś takiego chciała;) Bury uszy do góry:) Głosiki będą bo jesteś śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  50. To jest właśnie cudowne, że w przyrodzie jest równowaga, dostajesz to co dajesz
    Pięknie się obdarowałyście :-)
    pozdrawiam i lecę głosować
    ps.sama też jestem kociarą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Niespodzianki,niespodzianki:))uwielbiam:)))a monogramy dostałaś przecudne:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudne prezenty dostałaś i z cytatem "ta zniewaga krwi wymaga" udaję się na kocie głosowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny prezent i Bury uroczy:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne hafty i masz rację,że proszą się ramek lub podusi:) I idę głosować:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kupiłaś coś? W sumie to nawet też bym się tam przeszła... Hmm, pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzięki moja droga za wsparcie , mam nadzieję że coś z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne zdjęcia !
    zapraszam cię na mojego bloga i na mój pierwszy konkurs ! ;))

    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Qro, faktycznie Ania jest szalenie zdolną hafciarką. A Burasek jest najśliczniejszym kotem świata!

    OdpowiedzUsuń
  59. Bury wybacz, ale za póżno tu trafiłam i już nie mogłam oddać swój głos. Dla mie jestes naślicznejszy! Właścielkę bloga ( bo na pewno nie kota, kot jest istotą wolną) proszę o ponizanie kotka co by mu smutno nie było! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. http://24.media.tumblr.com/3a1620103aa8e12289a9b2584f6afe95/tumblr_mh3ykquz491rz1st5o1_r1_500.jpg

    :)))))☺♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) przecie to jakby moja kocia gromadka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ślicznosci:)))

      Usuń
    2. A pozostając w tym miłym kocim temacie, to przeczytałam dziś takie słowa:
      "Czy dom bez kota - najedzonego, dopieszczonego i należycie docenionego - zasługuje w ogóle na miano domu?"
      Mark Twain
      a więcej tu: http://www.syker.pl/aforyzmy.html
      P:))


      Usuń
  61. I wyszło jakby wymiankowo ;) Ale śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowne hafty, naprawde! Bede piekne w ramkach, ale i na poduszkach! Mile niedzielne popoludnie, Jola

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowne prezenciki! Haft olśniewa!
    No i klikam, a jakże :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  64. Monogramy to jest to co mnie bardzo pociąga ostatnio.Twoje są super!pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny prezent!!! Ja też ostatnio wyhaftowałam literkę, no ale moja się nie umywa do tych cudeniek!!! Och, też marzę o wycieczce do Ikei, ale muszę jeszcze trochę poczekać ;)
    Miłego tygodnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. To co dobre wraca, ja bardzo lubię tę wzajemność. Monogramy cudne!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥✿DZIĘKUJĘ✿♥♥♥