czwartek, 28 maja 2015

Na przekór?


        Muszę przyznać,że nie pamiętam tak zimnego maja jak w tym roku.
 Nawet jak świeci słońce-tak jak dziś-to czuć lodowate powietrze...
Może właśnie na przekór powstała akuratnie ta cienizna....
Szal zamówiła Ewa...
Ma być uzupełnieniem weselnej,letniej sukni
Powstał ze 100% wełenki estońskiej..
Tak bardzo spodobała mi się ta przędza,że powstał kolejny szal...inny wzór...czeka na obstrykanie:))
 Ponieważ wełna ta jest bardzo cieniutka..800m/100g
... zrobiłam dodatkowy rząd "ananasów",aby szal nie wyszedł za wąski
Mam nadzieję Ewuniu,że szal spełnił twe oczekiwania...
 Do szala dołożyłam małe co nieco...

27 komentarzy:

  1. Normalnie kocham te twoje cienizny :) Delikatny jak mgiełka i pięknym kolorze. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te fioletki - mniej więcej akuratnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne fiolety! Tęsknię za zapachem maciejki, ale jest tak zimno że nie wiem czy by wzeszła...może czerwiec będzie łaskawszy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Maj faktycznie okropny, wciąż szaro buro i ponurą albo słonecznie i wietrznie. Może czerwiec przynajmniej będzie lepszy...

    Chusta cudna, o szyldziku to już nawet nie wspomnę, najprawdziwsze dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu cuda! I to, co na zdjęciach, i same zdjęcia. I kolorystyka taka pięknie jednolita :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta Twoja cienizna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna chusta, a fotki bajeczne ... idę jeszcze raz popatrzeć i posłuchać śpiewu ptaszyn.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lawendowa mgła :-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna :)))) - a wiesz, że właśnie wczoraj przypomniała mi się ta właśnie chusta, tzn. ten wzór, i korci mnie, żeby znów taką wydziergać!? Twoje zdjęcia jeszcze bardziej mnie zmotywowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny szal i kolor i wzór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny! Taka pajęczynka utkana :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem co napisać... Po prostu zabrakło mi słów - szal wygląda jak tkany czarami.... ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie maj wyjątkowo zimny i szary. Mam nadzieję, że w końcu doczekamy się pięknych słonecznych, pełnych ciepła dni :)
    Szal cudo.... dosłownie jak poranna mgła.... zachwycam się Twoimi delikatnymi dziełami niesamowicie :)
    Właścicielka na pewno jest przeszczęśliwa :))
    Uściski, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo! Zazdroszczę talentu!
    Tabliczka też świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny szal wyczarowałaś! Jak można wydziergać taką misterną pajęczynkę? Niepojęte.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuuudnie magiczna chusta.... tylko elfy w takich się opatulają;) tylko maja troszkę inny rozmiar, aczkolwiek nikt nie powiedział, że elfy są tylko i wyłącznie malutkie:)) ..zatem wniosek się nasuwa taki: kto będzie używał owej mgiełki do otulenia swojego ciałka - jest niewątpliwie z rodziny elfowatych:)
    Pozdrawiam cieplutko:***

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz dziękuję za stworzenie dla mnie takiego cuda, myślę że będzie się pięknie prezentowała na ślubie szwagra. Serdecznie pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu,to ja ci bardzo dziękuję:)))))))))))

      Usuń
  18. Takie "Less stress" i mi by się bardzo przydało Qrko. ;)))
    Chusta wygląda zachwycająco - ten splot i barwa - po prostu ACH!
    Uściski serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna chusta.
    W ubiegłym roku tez było zimno w maju, u nas na prośbę mieszkancow w maju włączono ogrzewanie ,bo nie mozna bylo wytrzymać w blokach.
    moja maciejka dopiero wzeszła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam pojęcia jak Ty potrafisz takie mgiełki stworzyć!!?

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja wcześniej tego nie widziałam, w fioletach? a ja uwielbiam fiolety, cudna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta jest cudna:-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam.
    Szalik bardzo śliczny, zdjęcia również.
    Czerwiec się kończy i również zimny jak maj.
    Kusi mnie ten wzór, tylko gdzie go znaleźć
    Pozdrawiam cieplutko.Iwona

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥✿DZIĘKUJĘ✿♥♥♥