niedziela, 31 lipca 2011

Marzy mi sie lato....

  Kiedy zobaczyłam u  lusesity te napisy na meblach ogrodowych.....wiedziałam,że je wykorzystam... i tak tez uczyniłam....
 Pogoda jaka jest każdy widzi-dlatego dziś tylko kilka migawek..jedno z dwóch krzeseł....a na dalsze przeróbki czekają tez meble na tarasie...
W chwili obecnej powstaje krzesło Nr2. Kiedy wyjdzie słoneczko...to porobię zdjęcia w ich docelowym miejscu..na tarasie....
  Wczoraj razem z przyjaciółmi pojechaliśmy po obiedzie na grzyby.....była pyszna kolacja.....A przy okazji....wiadereczko narwanej jarzębiny....i powstają nowe wianki...na zamówienie mojej Magryty
pozdrawiam i naprawdę słońca życzę.))
 ZAPRASZAM: http://nebri.blogspot.com/2011/06/caaandy-d.html?showComment=1312193170912#c5020328381188230371

37 komentarzy:

  1. Przepiękne meble i napisy na nich. Pozazdrościłam.
    A lato?? Już od przyszłego tygodnia. Wytrzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzesło I klasa! cudnie wygląda takie obdrapane z napisem :)) Miłego dnia Qrko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie przystroiłaś krzesło ,postarzenie i napisy śliczne.
    Och jak ja ci zazdroszczę tych wypadów na grzyby do lasu,,ja jestem uziemiona

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog is marvelous!
    Thanks for the comments that write on my blog!
    Good Sunday.
    Loredana

    OdpowiedzUsuń
  5. aqurqtnie i mnie się to krzesełko bardzo podoba:)
    i za latem tęsknię również...
    może się w końcu zlituje i zawita w nasze strony?

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jakie przepiękne...oczarowały mnie. Cudowne:)
    Cieplutko pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krzesła są po prostu cudne:))))Tez jestem ciekawa czy sama pisałaś czy to jakiś wydruk:)))pozdrawiam jeszcze wakacyjnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne krzesełka, a poduszki sama szyłaś??

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie piękne te krzesła, jarzębina też się rewelacyjnie prezentuje :) Ja Tobie (i sobie też) słońca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamarłam na widok tych krzesełek.;-)Ja właśnie jutro mam zamiar się zabrać za swoją ogrodową ławeczkę jeśli pogoda dopisze bo nie rozpieszcza nas to lato;-(przesyłam uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje rustykalne prace!,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Krzesło rewelacyjne, piękne te napisy! Wianek z jarzębiny równie cudny.
    Piękne to wszystko Qurko wykonane, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mebelki wyglądają fantastycznie :)
    Grzybków zazdroszczę :)
    Wianek z jarzębiny piękny :)

    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  14. Krzesła świetne, a napisy które dodałaś to przysłowiowa wisienka na torcie :) Bardzo jestem ciekawa prezentacji na tarasie, więc czekamy na słonce ......
    Jarzębinowy wianek urokliwy bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne shabby Ci wyszlo na krzesle, napisy dopelniaja calosc - cudnie. Ja wzielam sie wreszcie za moja stara toaletke po dziadkach :) Tez mysle nad napisami, zastanawiam czy malowac recznie czy naklejac hmmm.
    Wlaczylam wreszczie glosniki -a tu Sting :) ahh blogo :) sciskam

    OdpowiedzUsuń
  16. Krzesła cudne i poduszki uszyłaś... ech... wszystko piękne...
    Marzenia mamy zbieżne po całości, lato, lato...

    Za zaproszenie na wymiankę ptasią bardzo, bardzo Ci kochana dziękuję ale ja nieodważna jestem.

    Serdeczności posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne krzesła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne krzesła,a lato też mi się marzy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekne krzeselko zrobilas!!! A jarzebina... to juz prawie jesienia pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. krzesło samo w sobie piękne, a jeszcze te obdarcia i napisy to już szczyt piękna :)
    byle do lata ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne krzesła!
    Życzę dużo słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lato jakims sposobem obeszlo nasze katy i powoli odchodzi choc prawie wcale go nie zobaczylismy, ale tak to juz w zyciu bywa, miejmy nadzieje ze jesien bedzie ciepla i dluga jako wynagrodzenie za stracone dni.
    Bo takie krzeselka na jesiennym tarasie to tez cudowna sprawa, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krzesełko i napisy są rewelacyjne!!! Cudnie będzie się prezentować!

    OdpowiedzUsuń
  24. krzesło wyszło super, stylowe i eleganckie.
    Ja też marzę o lecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne to krzeslo ,kocham taki styl,pozdrawiam i zycze slonca!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe krzesło! A i podusia na siedzeniu śliczna :) Wyprawy na grzyby zazdroszczę, ja przez te deszcze nie wyściubiam nosa z domu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Krzesła są genialne, bardzo klimatyczne,super.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne! zakochałam się w tych obdrapańcach! :)))
    Uwielbiam takie klimaty. Czekam na resztę mebelków :)
    Wianek z jarzębiny piękny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze jedno...
    zasłuchałam się :)
    bardzo klimatycznie tu u Ciebie, najchętniej bym tu siedziała gapiła się i słuchała........ ach cudne moje muzyczne klimaty :)))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe prace, lifting wyszedł krzesełkom na dobre, życzę Ci wieeeele słonecznych dni jeszcze tego lata:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne krzeslo w stylu shabby,jestem zachwycona efektem Twojej pracy.Pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna przemiana.Lubię bardzo takie krzesła a'la tonet.
    Pozdrawiam pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  33. Twój taras nabiera odpowiedniego stylu, ależ będzie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiesz jak kiedyś otworzę kafejkę to poproszę cię o pomoc w udekorowaniu wnętrza :-) Piekne rzeczy wyczarowujesz.

    OdpowiedzUsuń
  35. MARTUSIU...BARDZO DZIEKUJE..TO STRASZNIE MIŁE SŁOWA....

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥✿DZIĘKUJĘ✿♥♥♥