wtorek, 17 listopada 2015

Sznurek i Asie:)

     Od dawna jestem zakochana w "wytforkach" sznurkowych:)
Od pierwszego dywanika ,który powstał w lipcu zeszłego roku....zaroiło się od nich w mych czterech kątach...w sumie powstało ich pięć...
Największy powstał po zakochaniu się w dywaniku Joasi-kiedy przysłała mi jego zdjęcie-wiedziałam ,że taki powstanie i u mnie
A ten w lipcu zrobiłam dla siebie
     A dziś kolejny sznurkowy dywanik powędrował do bardzo fajnej babeczki,która będąc ostatnio u mnie poprosiła o taki dla siebie-zresztą tez o imieniu Joasia:)
Ma 120cm średnicy..Taki akuratny...

 Zrobiłam dla Asi też mały koszyczek
 Na jakieś drobiazgi.....albo orzechy
 
Od niej też dostałam bardzo fajny prezent:))) Ale pokażę go innych razem:))-Dziękuję:)))
A propos koszyczków to latem udziergałam jeszcze taki:Dla Asi od pierwszego dywanika:))
Jesień na całego....pada nieustannie...lubię -jak mam czas -siedzieć pod kocem,słuchać muzyczki np.takiej  KLIK, palić lampki, świece i dłubać coś na drutach albo szydełku:)
A dziś na przekór pogodzie pomyłam okna:)))) Nie mogłam już na nie patrzeć!!!
INFORMACJA CO DO SZNURKA:
większość osób robi dywaniki ze sznurka bawełnianego...i ja miałam taki zamiar...ale obawiałam się jak się on sprawdzi w moim domu,gdzie bywa zawsze "stos" ludzi,koty,poza tym jestem roztrzepańcem,któremu wszystko z rąk leci:)) Dlatego wybrałam sznurek sztuczny-ale wg mnie rewelacyjny-do wypustek:))
Nie jest nie wiadomo jak sztywny,po kilku praniach robi się jeszcze bardziej miękki:))
Dywany piorę w pralce....jak zrobię jakąś plamę to zmywam ją ściereczką z płynem...czasem dodaję do prania chloru-aby był bialutki:)) Jestem bardzo z niego zadowolona i dlatego kupiłam go już po raz trzeci:))
Sznurek kupuję w Polimex-sznurki ozdobne-sznurek do wypustek G5
 JEDYNE UTRUDNIENIE,ŻE TRZEBA GO KUPIĆ ZA MIN,100ZŁ-BO JAK MNIEJ TO DOLICZAJĄ 15ZŁ ZA PAKOWANIE:((

62 komentarze:

  1. Opisz sznurek z jakiego tworzysz b proszę. Dywanik zjawiskowy zrobilas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam informację na końcu posta:)

      Usuń
    2. Jeszcze jedno pytanie: ile schodzi sznurka na taki dywanik?

      Usuń
    3. na dywanik około 120cm z 6 rolek po 100m:)

      Usuń
  2. Dywanik jest cudny :) Perfekcyjna robota....oj nadziergałaś się trochę, ale warto było. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten dywanik :) też nie mogę patrzeć na moje brudne okna, czas je umyć przed zimą :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tam pogoda, w takim domku miło posiedzieć i oczywiście wymyślać nowe cudeńka. Dywanik wygląda jak koronkowa serwetka, czy robisz go na szydełku?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dywanik zjawiskowy! Możesz powiedzieć z jakiego sznurka dziergałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piekne te dywaniki! a ja nie chce juz takiej jesieni...:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te dywaniki, oj można na taki zachorować, można. Ja okna przetarłam w sobotę, ale dzisiaj już tego nie widać :(
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, moje okna też wołają o wodę i ścierę:) Piękne dywaniki, piękne wnętrza :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te dywaniki i pojemniczki też:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny dywanik! Zastanawiam się ile sznurka zużyłaś? Może i ja kiedyś spróbuję :)
    Pięknie u Ciebie, tak przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej Qrko :) świetne są takie sznurkowe projekty!
    uścisków moc

    OdpowiedzUsuń
  12. twoje dywaniki robią wrażenie Qrko. Mojej córce też się podobają.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz bardziej mi się te dywaniki podobają. Ech, tyle pomysłów do zrealizowania. I bardzo mi się podoba to twoje ,,lubię mieć czas", oj ja też lubię. Bardzo. Szczególnie o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne sznurkowe dywany :-) Piękne wzory. To moje marzenie... może kiedyś i ja zrobię podobny dla siebie... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Zazdroszczę umiejętności władania szydełkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajniutkie są takie koszyczki, sama wydziergałam podobne, jednak najbardziej wrażenienie robią Twoje dywaniki....

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne! nie wiedziałam, że taki sznurek w ogóle istnieje! dzięki za informację :)) A w domku masz mega przytulnie! aż się chce być pod tym kocykiem ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne te dywaniki.! U mnie taki by nie poleżał! Nasza kicia leje na wszystko nowe co jej pasuje. W całym domu mam już tylko 2 dywany. Pokoje zamykam jak przed małymi dziećmi :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne dywaniki, odgapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki dywanik ozdobi każde wnętrze, pracochłonny i przepiękny! też mi się tak marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny dywanik! Wygląda jak wielka serwetka :) A ja ostatnio "siedzę" w koronkowych rzeczach właśnie ;p
    Piękny,na prawdę!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dywanik jest bombowy! Wspaniały wręcz! Koszyczki szydełkowe też mi się bardzo podobają, zwłaszcza ten w towarzystwie blaszki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne dywanik i koszyczki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Qrko dywanik po prostu przepiękny :) Podziwiam talent do szydełka.... bardzo, bardzo podziwiam. Nie mogę się napatrzeć i na Twoje chusty i teraz dywaniki, coś pięknego :)
    Twój domek też jest niezwykle przytulny i ciepły, przebywanie w nim to ogromna przyjemność :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie koronki na podłogach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te Twoje serwetki-dywaniki, bardzo mi się podobają, szkoda że czas nie jest z gumy a a sił nie można dokupić w markecie bo pewnie już bym dziergała ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowicie piękny. Już sobie skopiowałam link do sklepu ze sznurkiem, super, że go dodałaś. Jakim szydełkiem go robiłaś? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja znam ten sklep, też tam kupuję, tyle , że jeżdżę na zakupy osobiście, sznurek też znam, choć czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne dywaniki Qrko!!! Pięknie się prezentują :) Ja zrobiłam kiedyś do pokoju dzieci ze spaghetti, też fajnie wygląda:)
    pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne dywaniki. Robiłam już różne ale o takich nie pomyślałam. Super pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dywanik jest piękny:)))ja nie potrafię robić na szydełku;:((((Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bombowe te dywaniki! Alez Ty masz zdolne lapki;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dorotko, znalazłam do Ciebie znowu drogę ;) Ty nie spoczywasz na laurach, (to się chyba tak mówi, prawda ?) Cały czas nowe projekty,i te jedne piękniejsze od drugich :)) Zdrówko jakoś tam dopisuje,mam nadzieje :)?
    Prosiłabym Cię o małą pomoc,w jakim polskim internetowym sklepie dobrze jest kupić włóczkę ? Dawno temu chyba mi już o tym pisałaś,ale proszę jeszcze raz ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie siostrzyczko ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam serdecznie. Piekne rzeczy tworzysz Qrko. Przypadkowo trafiłam na Twojego bloga i przepadałam. Przeczytałam go od deski do deski i dołączam do grona obserwatorów. Życzę wieluinspiracji i tak pięknych prac.
    Ps. A tak na marginesie, czym wycinasz te swoje cudne blaszki? Bo z czego , to juz doczytałam. :)) Pozdrawiam. Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te blaszki nie są zbyt grube-mam nożyce:)) jak robię grube -prostokątne to mąż mi je tnie gumówką:))

      Usuń
  35. Qrko, oczywiście cuda cudeńka, koszyczek super! A jaką grubość ma ten sznurek bo za nic nie mogę znaleźć. Ja robiłam z poliestrowego sznurka w Polimexie kupionego właśnie - ma grubość 0,5 cm. Czy wszystkie wzory serwetkowe pasują na dywanik? Słyszałam żę nie, jak Ty dokonujesz wyboru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten link co podałam to kieruje do sznurka do wypustek 2mm...on jest inny niż sznurek poliest.-o wiele lepszej jakości i jakby bardziej zwarty:))....choć koszyczek robiłam z poliestr.2mmm-bo kupiłam go aby zobaczyć czy nadaje się na dywaniki
      wszystkie okrągłe serwetki się nadają....wybieram taki ,które mają około 20 rzędów wzwyż:)) ale bywa tak ,że zaczynam robić...i pruję bo coś mi nie pasuje:))

      Usuń
  36. Qrko pięknei Ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo orginalan ozdoba podlogi, pieknie prezentowalby sie np. w sypialni po obu stronach duzego , podwojnego lozka, do tego lampy konkietowe na scianach i droga do romatycznych chwil juz gotowa...:)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładny dywanik Qureczko... do klimatycznych wnętrz jak znalazł
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiesz Qrko, że mi też się bardzo te dywaniki podobają. I dziękuję Ci za namiary na sznurek. W komentarzach znalazłam też odp. na pytanie, które mnie nurtowało - czyli ile sznurka potrzeba. Teraz jak wiem już wszystko to pozostaje mi tylko wybrać wzór i zaraz po Świętach zabieram się do pracy. Teraz "na szydełku" mam śnieżynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne dywaniki :) Dziękuję za informacje o sznurku bo mi się własnie marzy ale też nie byłam przekonana co do bawełnianego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku, jakby koronki na podlodze:)
    Piekne, cieple wnetrza.
    Moc serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale piękny dywanik, jak cudowna frywolitkowa serwetka w rozmiarze XXL! Cudnie wygląda! Zdolna bestia...ekhm...przepraszam...Qra z Ciebie! <3 Cmok!

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękny ten drugi dywanik w kształcie gwiazdki. Cudny pomysł i realizacja. Zazdroszczę talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Překrásná práce.Moc zdravím a přeji pěkný večer.
    Zuzka

    OdpowiedzUsuń
  45. Taki jazz Qrko lubię i ja. :) A Twoje tworki szydełkowe podziwiam od jakiegoś czasu wciąż i wciąż od nowa. :) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie w lekko chmurne, sobotnie przedpołudnie.

    OdpowiedzUsuń
  46. A jak wizualnie Beatko- nie ma duzej róznicy między bawełnianym a tym ze sznurka sztucznego













    Na pewno pięknie wygladają, jesli tak łatwo utrzymać dywanik ze sztucznego sznurka, to dobrze, bo względy praktyczne równiez mają znaczenie...Sama mam chrapke na taki dywanik- już nawet wiem, kogo bede prosić i takowy...;-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  47. Podziwiam Twe umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dywaniki są śliczniaste. Bardzo lubię takie dodatki do wnętrz, bo wprowadzają domową, ciepłą atmosferę. Zastanawiałam się jak się utrzymują w czystości, dzieki za informcje.

    OdpowiedzUsuń
  49. ale cuda !!!
    Marzę o takiej wielkiej serwecie na podłodze,super to wygląda :):)

    OdpowiedzUsuń
  50. Na szydełku dziergam ale najprościej jak można.Taki śliczny dywanik w życiu nie zrobiłabym.Podziwiam naprawdę i troszkę zazdroszczę złotych rączek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥✿DZIĘKUJĘ✿♥♥♥