piątek, 8 stycznia 2016

No ni ma!!!!


     Jak nigdy czekamy na śnieg a go ni ma!!

Na próżno dyżury w poszukiwaniu białego puchu....
Za oknem szaro,buro....jak futerko Henia

A jeszcze w środę takie słonko było 
 
tylko mrozik wielki!!
 
 Ponoć dziś ma w końcu spaść:))) 
Akuratnie  w kolorze śniegu powstało ostatnio....
Dla Joli:
dywanik sznurkowy
Oraz szyldy dla dzieci:
 
 Już wcześniej powstały dla Luizy-nietypowe jak dla mnie szyldy:
tu cały zestaw:
Po jakimś czasie dostałam zamówienie na dwa kolejne...


                                                         i lewa strona....
oraz drugi-ma być dekorem na okapie kuchennym
 

 
 stąd taśma dwustronna..

i mały gratisik...
 A na koniec szyldy dla Agnieszki:

i cała rodzinka razem:
A za oknem coś nieśmiało zaczyna delikatnie prószyć:)))))

53 komentarze:

  1. Piękne jak zawsze, pracowita Qrko:) Pozdrawiam ......kryska ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekł mnie ten dywanik, cudo!
    U nas trochę posypało, ale to mało, czekam na więcej ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A u nas bialo, a wcale nie czekalam na te biel. Piekne szyldziki i w ogole. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pakuj się i przyjeżdzaj do mnie ,bo u mnie białawo...Serdeczności w Nowym Roku slę-aga

    OdpowiedzUsuń
  5. I u nas ni ma. Choć miało być. I nawet nie prószy. A ja czekam i wzdycham, choć wcale nie chcę, żeby zasypało; wystarczy trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny dywan :-) Doskonały kolor i piękny wzór. Szyldy cudne :-)
    Ja też tak czekałam na śnieg przed świętami... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie piękna zima,śnieg pruszy i trochę już mniej na minusie.Najszczęśliwszy jest mój husky,który wcześniej wypatrywał zimy jak Twój kotek.Piękne prace.Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, jak zwykle zachwycam sie twoimi szyldami. No i kolejny piekny dywanik:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze pochylam się nad twoimi szyldami Qrko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne szyldy :)) Moje wciąż na miejscu cieszą oko :)) Po puch zapraszam do nas już go całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dywanik rewelacyjny!!! Jakiego sznurka użyłaś,jeśli mogę spytać ? :) Śliczny jest,wygląda jak wielka serweta! A ja ostatnio lubuję się w takich rzeczach :)
    Pozdrowienia noworoczne!
    U nas też śniegu brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam o sznurku tu:
      http://aqratnie.blogspot.com/2015/11/sznurek-i-asie.html
      pozdrawiam:)))

      Usuń
  12. u mnie pada od paru dni ;) bielusieńko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. A u nas prószy na całego już....

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ten Henio uroczy ! A u nas śnieg był i to sporo, a teraz już się topi w szalonym tempie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mróz trzyma i u nas,nie odpuszcza- w końcu zima.Białego puchu spadło jak na lekarstwo.Szyldy ciekawe i numerki świetne i masa możliwości na ich wykorzystanie! Pozdrawiam ciepło w ten mroźny dzień no i niech sypnie Wam śniegiem!!! Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne są te szyldy!!! Nie wspominając już o dywaniku - CUDO!!! A Heniu niech wpada do mnie :-) akurat pada śnieg :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas śniegu w bród...teraz robi się już go jakby nieco zbyt dużo, więc uważaj na to o co prosisz!
    Szyldy piękne:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie cudeńka, ale i tak zawsze wygrywają te czarno-białe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie wiem czy domowego kota ucieszy śnieg jak już spadnie:))))))poczekaj ,jak będzie łapkami trząsł:)))
    szyldziki jak zwykle piękne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko...a wiesz ,że Rysiek i Tośka lubią śnieg????

      Usuń
  20. Jak to ni ma? U nas jest i to dużo! Bałwana można spokojnie ulepić :)
    A o Twoich wytworkach, ni ma co pisać, tylko się zachwycać - zawsze cudne i do podziwiania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekny Henio i taki zadumany.
    Heniu wpadnij do mnie u mnie pada

    OdpowiedzUsuń
  22. Beatko, u nas juz po sniegu. Prawie, jeszcze cos zostalo, ale robic sie ponownie cieplo.
    Twe szyldy sa cudowne!!! Pozdrowienia! Jola

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszamy do nas, śniegu za wiele nie ma ale jest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze mówiąc śniegu nie wypatruję:)))ale wiem że zima i wiele osób na śnieg czeka:)))Twoje szyldy uwielbiam:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. A u mnie pada od rana. Moje kocisko wcale nie jest z tego powodu szczęśliwe, choć już z temperatury tak (tylko -3). Szyldziki jak zwykle piękne.

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie śniegu jest ciut ciut. Dopadało rano, musiałam się namachać aby samochód do jazdy uzdatnić, a potem wyszło słonko i było po śniegu. Dywanik serwetka CUDO!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak chcesz to Cie bialym puszkiem poczestuje:)
    U mnie zapowiadaja 40 cm bialej kolderki w sobote i niedziele a juz jest ok 20 cm:)
    Nadal chetna?

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli nie napada do jutra to pakuj koty i męża i przyjeżdżaj do Tucholi, u mnie jest bajkowo :)

    Szyldy cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kotki. A tabliczki to na prawdę cudeńka. Już rozmyślam nad zamówieniem kolejnych, ale teraz zdecydowanie większych. Pozdrawiam cieplutko i skromnie zapraszam do siebie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szyldziki jak zawsze urocze ale ten napis home piękny:) też mam w planach zrobienie dywaniuku ale ja zrobie prosty ze słupków. Zamówiłam w tej samej firmie co Ty poleciłaś tyle że ja zrobię ze sznurka bawełnianego, ja już bym siadła i dłubała ale strasznie długo kompletują to moje zamówienie więc muszę cierpliwie czekać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam maila że przyjeli do realizacji, możliwe że przez te przerwy teraz mają pracownicy wolne więc dlatego ro troche dużej trwa. Jak nie przyjdzie mi w przyszłym tygodniu to się będę martwić. Mam czas na uszycie poduszek które planowałam uszyć już od świąt:)

      Usuń
  31. Jak nie ma, jak jest? U nas biało, wczoraj był nawet moment, że bałam się, że zasypie mi drogę z pracy do domu takie kłapcie padały.
    Szyldziki jak zwykle piękne, dywanik jeszcze piękniejszy. Nieustannie podziwiam Twój kunszt.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dywanik cudowny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy u Ciebie już jest biało? Dywanik jest piękny, a w szyldzikach nie masz sobie równych. Ściskam :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było biało tyko jeden dzień....ale jest nadzieja na opady w tym tygodniu-nie lubię zimy....ale jeśli już to śnieg dodaje jej uroku:)))

      Usuń
  34. Qrko jak zawsze Twoje prace zachwycają, i chodniczek i tabliczki cudne <3
    U mnie dopiero dziś wieczorkiem zaczął sypać śnieg i bardzo szybko go przybywa, pewnie rano trzeba będzie po raz pierwszy tej zimy odśnieżać :))

    OdpowiedzUsuń
  35. U nas pada, ale deszc, i to jak!

    Choc widzialam dzis w oddali , dwie latki sniegu w gorach:)

    Podziwiam szyldy i dzierganki piekne!!
    Glaski dla Puchatych:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Będę odmieńcem- nie tęsknię za śniegiem :D Czekam z niecierpliwością za wiosną i przekonuję Wasze kociska: dzieciaki! wiosna jest lepsza :D Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo twórczo u Ciebie, a ledwo rok się zaczął :) U nas śniegiem sypnęło zaraz po na początku miesiąca. Teraz głównie chlapa, chociaż dzisiaj z nieba sypało. Niestety za ciepło i nie utrzymuje się śnieżek :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam dylemat Qrko Miła, czy rozpływać się dziś w zachwycie nad Twoimi tworami, czy Twoimi kotami. ;))) Obydwa tematy są tak wdzięczne, że... A tam, posiedzę po prostu przed ekranem i powgapiam się błogo w Twoje zdjęcia. ;)
    Pozdrawiam serdecznie z mojego zamglonego dziś miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A u nas już po śniegu :)
    Szyldziki przepiękne, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. szyldziki cudne, no i w ogóle pięknie u Ciebie:) i te dywaniki ach i och :)
    zdolna Qra z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śnieg chyba już jest a ty tak pracujesz jak mróweczka. Piękne szyldy. Wiem bo mam. Szydełkowe cuda też podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Qrko, u Ciebie jak zawsze pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Qureczko... dywan cudny ! tabliczki / szyldziki zachwycające...
    a kociaka do mnie przywieź - u mnie śniegu mnóstwo... hihi
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Serdecznie zapraszam na candy a wieczorkiem na nowy post do http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Sniegu nawet u nas ni ma:)
    Wiesz kiedys myslaam ze znudza mi sie te szyldy...
    Ale nie na szczescie sie nie znudzily.
    Za kazdym razem mnie zaskaujesz.
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  46. Proszę Pani, może by tak jakiś nowy wpis??? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jak zawsze szyldy śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥✿DZIĘKUJĘ✿♥♥♥