piątek, 28 grudnia 2018

Rewizyta

    W październiku przez pewien czas mieszkali u nas nasi przyjaciele, którzy nie zdążyli z kapitalnym remontem... Dziś są naszymi sąsiadami.
Zaproponowaliśmy im aby te dwa,trzy tygodnie byli u nas,ponieważ spodziewali się dziecka.
Przyszła mama musiałaby w innym wypadku zamieszkać 70km od domu...
Oliwka przyszła na świat kilka dni po tym jak zamieszkali u siebie:))
Dziś idziemy na sąsiedzką kolację.
 
Kocyk z myślą o Oliwce powstał jeszcze w listopadzie:) 
 
Mam nadzieję,że przypadnie do gustu mamie i córeczce💖




42 komentarze:

  1. Z pewnością, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk jest piękny:)))na pewno się spodoba:))Pozdrawiam serdecznie i udanego wieczoru życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kocyk . Czytam i stwierdzam że jesteście wspaniałymi sąsiadami :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny w każdym detaliku! Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, pastelowy mięciutki prezent! Będzie zadowolona :) Pozdrawiam Pola

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym chciała takich sąsiadów:))))super ,że pomogliście:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością, bo kocyk wygląda na stworzony z miłością. :) Qrko Miła życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku owocnego w dobre wydarzenia i radosne chwile dzielone z cudownymi ludźmi o dobrych sercach i radosnym usposobieniu. :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteście wspaniałymi przyjaciółmi i sąsiadami :). Kocyk prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu stworzyłaś coś cudownego. Moja ukochana zdolna Qrka domowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście niesamowicie... Takich Ludzi że świecą można szukać w dzisiejszych czasach... Kocyk wspaniały i na pewno się spodoba! Takie prezenty, zrobione własnoręcznie, z serca są bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniu,my mamy szczęście znać wiele takich osób. Dziękuję 😘

      Usuń
  11. śliczny kocyk, delikatny, pastelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och jaki słodki :) śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, na pewno sie spodoba, swoją drogą tacy przyjaciele jak Wy to skarb.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam się z Tobą kiedyś spotkać . Nie wyszło. Potem całe moje życie runęło. Podnoszę się po woli . Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ...zastanawiałam się ,co się dzieje...często zaglądam do mglistego

      Usuń
  15. Przeuroczy kocyk . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kocyk. Na pewno bardzo spodobał się małej damie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne kocyk, sama dostałam podobne rękodzieło kiedy urodziłam synka, więc jestem przekonana że prezent będzie trafiony!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory kocyka są po prostu piękne :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niech przyjdzie ten czas, który płynie jakby wolniej,
    niech przyniesie spokój, ukojenie, radość i szczęście wszelakie!
    Zdrowia i sukcesów w nadchodzącym 2020!

    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥✿DZIĘKUJĘ✿♥♥♥