poniedziałek, 15 października 2012

Zielona i....

  W ogrodzie jesień dopiero się powoli zadomawia...Wszędzie mnóstwo zieleni..to akuratnie kolejny kolor tęczy:
Dzięki temu ślimuny mają wciąż co jeść:(
Na wszystkich rabatach naparstnica piętrzy się swoimi grubymi liśćmi, którym żaden mróz nie straszny..
 
Na parapecie za oknem kuchennym w tę zieleń wpatrzony Belek... jakiś taki tłuściutki...chyba zapasy na zimę:))
 Jak zawsze taki..."niekompletny"...i tym razem zapomniał się po wypiciu mleczka wymyć..
Winobluszcz ..w tym miejscu jeszcze zielony...przytulony w pożegnalnym uścisku do pustego już wieszaka na wąż ogrodowy:
  Dzisiaj ogród bez słońca...po daliach i bieluniach widać już ,że po pierwszych małych przymrozkach....ale i taką jesień kocham...
Rysiu z chęcią coraz częściej zagląda do domu....czasem chowając się gdzieś cichutko...ale pod stołem tak przyjemnie:)
                  ..................................................*****************...................................................
 Aby jednak nie przedłużać....Dziękuję wszystkim za zainteresowanie moją jesienną niespodzianką Klik
Na początku miałam okropny dylemat.....ale jak przeczytałam ten komentarz.....to wszystko stało się jasne:)):
 "...Cóż, nigdy nie lubiłam jesieni, pomimo uwielbienia do grzybów zbierania i zapachu ziemi po deszczu, i jeszcze widoku spadających kolorowych liści z drzew.
No, nie lubiłam jesieni :)
Ale wszystko się zmieniło bo zauważyłam wreszcie te cudne kolory liści spadających z drzew, bo uwielbiam zapach suszonych grzybów, zebranych własnoręcznie z dziećmi, i jeszcze polubiłam dni podczas których deszcz pada jakby od niechcenia, by wreszcie spaść z wielką siłą ogromnych kropli. Mam wszystko to dzięki mieszkaniu tu, gdzie mieszkam, dzięki ciepłu kominka przy blasku którego przychodzą najlepsze pomysły do zrobienia dnia następnego. I jeszcze uwielbiam zapach ciasta z jabłkami lub gruszkami rozchodzący się po całym domu, a są to zapachy jesieni.
Zaczęłam lubić jesień, dzięki takim osobom jak Ty Qrko - pokazywanie piękna tej właśnie pory roku powoduje dostrzeganie jej wszystkich atutów:))) (mimo tych wszystkich nielicznych minusów ;))..."
                                                          
                                                       Także chusta 
   ...powędruje do: Ivalii:)) :))...Gratuluję i poproszę o adres:)))
 
Jednak Rysiu coś do końca nie zadowolony??
No dobrze,dobrze:))
Wiadomo ,jesień sprzyja czytaniu książek,leżeniu pod kocykiem- o nalewkach,szydełku,drutach nie wspomnę....więc poduszeczka do tego procederu też jest konieczna:)) Dlatego ta powłoczka jako podziękowanie za największą ilość komentarzy :
poleci do Avrei:)) ciebie też poproszę o adres:))
Mam nadzieję ,że podobnie jak ja dobrze się bawiłyście:))

72 komentarze:

  1. przepiękna poszewka. zazdroszczę okrutnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje obu nagrodzonym!
    usciski Beatko

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa, jak u Ciebie w ogrodzie piknie!!!!! Jakbym miala blizej, to wpadlabym na kakao w ogrodzie pod kocykiem:) Buziol!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudnie u Ciebie jak zawsze i ten kocurek słodziak:)
    gratuluję dziewczynom i cieszę się razem z nimi , a Tobie kochana miłego tygodnia życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Twój ogród jak zaczarowany :) A wieszak na waż ogrodowy zachwycający - gdzie takie cudeńko można dostać?
    Gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z 2-3 miesiące temu były w Netto....oni co roku powtarzają ten asortyment:)))

      Usuń
    2. Ewelinko, polecam wpisać w Al TU
      I wyskakuje spory asortyment bez wychodzenia z domu :)))
      p.s. a jeszcze jak zawęzisz na "żeliwne" ;)))

      Usuń
    3. Dzięki Maryś :) też o tym pomyślałam ;) i nawet znalazłam :))))

      Usuń
  6. Kochana, dzisiaj to bez buczenia się nie obejdzie...
    taaaki szal i jaka poducha...
    buuuuu...

    GRATULUJĘ szczęśliwym dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda!Same och i ach i och i ach!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ALeż ta chusta piękna! I zdjęciem liścia zjedzonego przez ślimaki zachwycam się tu ja :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie u Ciebie jesienią.. Po wizycie w Twoim zaczarowanym ogrodzie zaczęłam i ja dostrzegać jesienne kolorki wśród miejskiej szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, że jesień w tym roku wyjątkowo zielona jest i to wyraźnie widać na Twoich zdjęciach.
    Nagrody urocze, szczególnie podusia.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielona jesień nastraja bardzo optymistycznie, chcoiaż nie jest to już zieleń lata czy wiosny, ale zawsze, no i jak tu nie kochać jesieni jak wtedy kocury się robią takie bardziej przymilne:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne prezenty. Gratuluję szczęściarom.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna zieleń:)) Gratuluję dziewczynom bardzo:)
    Qrko, wysłałam do Ciebie maila, nie doszedł?? Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy przeczytałam że Belek taki tłuściutki bo zrobił zapasy na zimę,przypomniałam sobie naszego kotka.Kiedy do nas przywędrował był chudziutki i zabiedzony.rodzina uznała że to kocurek nadano mu imię Moris.Nagle zaczął nabierać ciała przed zimą ale to nie był tłuszczyk...kocurek urodził kociątka:)))Śliczna zielona jesień u Ciebie:))Pozdrawiam i gratulują szczęściarom:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Qrko ten nagrodzony komentarz z powodzeniem mógłby byc "mój" i ch0oć wcale mi do lubienia jesieni nie bliżej - to na pewno radośniej :)))
    Cudne zielenie, mój bieluń zmroził swoje liście, bo znów zapomniałam go w porę schować, ale w ubiegłym roku to byłam pewna, że szlak go trafi, bo kompletnie mi wyleciał z głowy, a on odbił jak głupek i ponad dwa metry się z tych matczynych korzeni odbił na nowo hahaha ;)))

    p.s. pozazdrościłam Ci muzyki, no nie mogłam się temu mechanizmowi oprzeć i musiałam sie zamuzykowac również :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, widzisz, ja po prostu tak Ci "pozazdrościłam" a dla mnie ta jesień to gorszy czas zawsze i muzyka w niej jest jak ukojenie :)
      Dziękuję Ci za inspirację!♥♥♥

      Usuń
  16. Ja już prawie nie zaglądam do mojego ogrodu hihi a dziewczynom Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. same niespodzianki dziś u Ciebie Qrko :)
    kurcze, jak ja ci zazdroszczę tych kotów :)
    zielony ogród piękny~!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla wygranych! Piękna ta pusia-podusia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zmęczona, ledwo żywa po całodziennej aktywności wpadam do domu i (dla uspokojenia myśli i chwili oddechu dla ciała) zasiadam z herbatą w filiżance poczytać i co widzę? :) Zieleń na zdjęciach, ciepło w słowach i uśmiech między wierszami, które bają, nucą, czarują. :) Nie znam Qrko milszej od Ciebie Gallus-i Domesticus-i. :) Pozdrawiam Cię serdecznie gratulując przy okazji Obdarowanym fantastycznych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna podusia! A Twoje koty są przepięknymi słodziakami :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. No normalnie zazdraszczam:))tej poduszki:))))cudna:)))i zieleń w Twoim ogrodzie:))))

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie zielono u Ciebie :)

    oj abym tylko ja nie zapomniała sie ...... ze zdjęciem o zielonej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie zieleń piękna jest u Ciebie w ogrodzie, można powspominać uroki lata,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Buuuuuuuuuuuuu, to ja nie wygrałam?;(((

    Przeżyję to tylko dlatego, że wiem, że dla mnie też cosik sie szykuje;-))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję serdecznie wygranych. A obojętnie nie mogę przejść obok wieszaka ogrodowego i przytulonych do niego listków.Cudne zdjęcie.Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak zielono w Twoim ogrodzie, że aż trudno uwierzyć że to połowa października. Zdjęcia jak zwykle piękne !!! Gratuluję szczęściarom:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna zieleń w Twoim ogrodzie Qrko :) Gratuluję serdecznie dziewczynom, które wygrały i przyznam się, że po cichutku trochę im zazdroszczę, szczególnie Ivalii... A wiesz, że zdobyłam dwie cudowne karafki z B.? Pani przyniosła mi z zaplecza, chyba nie chciała już słuchać mojego biadolenia - że jak to, już się skończyyyyyły??? ;))) Ile szczęścia za niecałe 14zł :)

    OdpowiedzUsuń
  28. W ogóle nie czuje się u Ciebie jesieni. Zieleń jeszcze taka soczysta kolorki piekne wyraziste. Kociaki cudne, a podusia przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  29. ...a w oczach ciągle mam powłoczkę na poduszkę, PRZEŚLICZNA!:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ogród cudny jest! A zieleń odlotowa.....Patrząc na Twoje kociaki, coraz bardziej też bym chciała:)
    Gratuluję dziewczynom i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Akuratnie zieleni w Twoim ogrodzie pod dostatkiem;)pięknie!!
    Mina Ryśka bezcenna;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Rozdajesz sliczne prezenty...szkoda ze sie na zaden nie zalapalam,,,kocurki Twoje mnie rozbrajaja..wciaz sie na nie gapie..Rysiek jest moj...Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulacje dziewczyny!!!!
    a na Twoich dzisiejszych zdjęciach zupełnie nie widać jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  34. no a ja gapa gapowata wszystko przegapilam:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale ja głupia jestem. Jakaś pomroczność jasna mnie ogarnęła, czy co? Tak często do Ciebie zagladam, a tamten post pominęłam... nie widziałam... dopiero teraz obejrzałam kominek i resztę... Nie wiem jak to się stało...
    Ach, te Twoje kociaki!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia! Cokolwiek bym nie chciała napisać, już zostało napisane ;) zieleń wiosenna a kociaki super!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta jesień u Ciebie taka wiosenna, aż miło:)

    OdpowiedzUsuń
  38. U Ciebie tej jesieni nie widać, piękna wiosenka się maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję szczęściarom:))
    Pięknie zielono:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. U Ciebie piękna, soczysta zieleń:)jak w środku lata. Kociaki słodziaki, im bliżej zimy, tym lepiej w domu:)))) piękne prezenty, gratuluję szczęściarom:)))))))))Pozdrowienia ślę jesienne:)

    OdpowiedzUsuń
  41. No Kochana ,ale mi niespodziankę zrobiłaś ,az mi szczęka opadła :O DZIĘKUJĘ :***
    Gratuluje koleżance chusty :)
    zieleń u Ciebie piekna , a Belek przypomina mi kota mojej siostry :))
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja myślałam, że wąż jest po to, aby walał się po ziemi by móc się o coś wiecznie potykać;)))
    Gratulacje dla nagrodzonych, bo cudeńka stworzyłaś !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj Beatko....Ty znów cudami obdarowujesz!
    A jak zielono dzisiaj :)Moje dalie zmarzły całkowicie podczas pierwszego przymrozku.Dwa stopnie wykończyły wszystkie kwiaty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu...ale bulwom nie zaszkodziło:)))..je nawet trzeba trzymać do pierwszych przymrozków...ja w sobotę już swoje chyba wykopię:)))

      Usuń
    2. Ja jeszcze je w ziemi potrzymam do pierwszych dni listopada.Teraz wykopię mieczyki :)
      Ja wiem ze do pierwszych przymrozków,ale one jeszcze w pełni kwitnienia były i trochę szkoda :(

      Usuń
  44. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie Qurko dziki za zabawe i te kojące fotki twojego ogrodu i kociaków;-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Qrko cudnie u Ciebie w ogrodzie i świetne rzeczy zrobiłaś dla dziewczyn :)) Podusia jest boska!!! Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesień? Jaka jesień?! Toż to wiosna u Ciebie w ogrodzie :) I to w pełni!
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak pięknie zielono! Choć to jesień przecież :) A prezenty śliczne naszykowałaś, zazdroszczę szczęściarom :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  48. Qrko jaki Ty masz cudowny ogród

    OdpowiedzUsuń
  49. Kobieto całą sobotę padał śnieg wprawdzie wieczorem już go nie było ale padała Ty takie fotki z wiosny pokazujesz...:(
    A poduszkę sobie zgapię beszczelnie i bez pozwolnienia:)
    Całuski Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  50. u Ciebie to normalnie wiosna:-)))Piękne fotki!buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny masz ogrod i tyle zieleni.. u nas już przymrozek trafi wszystko, smutno buro , więdło... Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  52. Twoj ogrod o kazdej porze roku jest bajkowy :) prezenty piekne gratuluje nowym wlascicielkom

    OdpowiedzUsuń
  53. oj uwielbiam ten Twój ogród :)
    A za zabawę i ja dziękuję :)
    Każdy kontakt z Panią Qrką sprawia mi wiele przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ależ ta poduszka piękna-i transfer i serwetka zieloniutka-pełnia szczęścia!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Qrko, mam wrażenie, że u Ciebie zawsze słonko świeci :) A i Belek z tym mlekiem na brodzie taki słodko rozanielony:))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  56. oj przegapiłam zabawę... a takie fajne nagrody były... no cóż może następnym razem...Gratuluję zwycięzcom. Pozdroofki

    OdpowiedzUsuń
  57. Just can't see enough of your cat pictures. They are so lovely and cute!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam kiedy jesien pozwala zieleni dluzej cieszyc nasze oczy:) Mina kota z mleczno - kozia brodka - bezcenna:)

    Pozrowienia i poglaski dla kociaczkow!

    OdpowiedzUsuń
  59. Dzień dobry! Skorzystałem z usług tej firmy sprzątającej i nigdy nie żałowałem ani czasu, ani pieniędzy https://otomistrz.pl/sprzatanie-biur/olsztyn/!

    OdpowiedzUsuń

♥♥♥✿DZIĘKUJĘ✿♥♥♥